Toinen ranskan aine, kuulemma ainakin yksi virhe on vielä tekstissä, mutta en oo jaksanu korjata sitä...
865687.jpg
1. Perheeni ja minä. 2. Äitini ja minä, me olemme molemmat taiteellisia ja herkkiä... 3. Ja pieniä myös 4. Isäni ja minä, me olemme molemmat kiireisiä... Me keskitymme harrastuksiimme. 5. Veljeni ja minä, me olemme kekseliäitä... Jos jaksamme. 6.Siskoni ja minä, me olemme vahvoja... persoonia. 7. Kaverini ja minä, me olemme huolettomia, me nauramme paljon! 8. Kissani ja minä, me olemme itsekkäitä.
865688.jpg
1.Kolleegani ja minä, meillä on paljon ideoita... mutta toteutamme niitä harvoin. 2. Rakkaani ja minä... Me rakastamme... 3. Ja me riitelemme... 4. ...Ja me rakastamme... Ja me riitelemme... Ja me rakastamme... Ja me... 4. ...ja... 5. Me olemme ja me olemme... 7. Mutta mitä minä olen yksin?